دسترسی سریع

اخبار اداره کل همدان بيشتر

خبرگزاری صدا و سیما: مدیرکل استاندارد؛ پلمب ۳ شهربازی غیرایمن در استان همدان

خبرگزاری صدا و سیما:
مدیرکل استاندارد؛
پلمب ۳ شهربازی غیرایمن در استان همدان
از ابتدای سال تا کنون ۳ شهربازی غیر استاندارد در شهرستان‌های استان همدان پلمب شده است.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز همدان ؛
مدیرکل استاندارد استان همدان ۴۲ مورد شهربازی فعال در استان وجود داردکه بازرسان  استاندارد به این اماکن مراجعه می کنند و در صورتی که وسایل شهربازی استاندارد نباشند با توجه به درجه خطری که دارد به شدت برخورد می‌شود.
جعفر امیری پریان با بیان اینکه استاندارد باید تبدیل به یک مطالبه عمومی شود، گفت:تا وقتی مردم مطالبه نکنند حرکت مثبتی ایجاد نمی‌شود.
وی با تاکید بر اینکه دستیابی به کالای استاندارد حق مردم است، تصریح کرد: متاسفانه جایگاه استاندارد در استان به خوبی شناسایی نشده است.
جعفر امیری پریان با بیان اینکه سازمان استاندارد قابلیت ورود به همه صنوف را دارد، گفت: مردم می‌توانند موارد تخلف را به سامانه ۱۰۰۰۱۵۱۷ گزارش دهند.
مدیرکل استاندارد استان همدان با اشاره به اینکه امسال ۳۰۳ مورد گواهی آسانسور صادر شده است، گفت: همه آسانسور‌های اماکن پرتردد و عمومی پایش  شده است.
وی با بیان اینکه بسیاری از کالا‌هایی که در استان تولید می‌شود فقط مصرف بومی دارد، تصریح کرد: این موضوع سبب شده تولیدکنندگان به فکر ارتقای کالا نباشند
امسال ۱۷ پروانه استاندارد اجباری صادر شده، ۴ پروانه تشویقی و ۴ مجوز استفاده از پروانه صادر شده که ۶۴ پروانه اجباری هم تمدید شده است.